לימודי מנהל וחשבונאות

הקורס למזכירה בכירה ומנהלת לשכה הוא המפתח לעולם מלא בהזדמנויות הנותן לבוגרות הקורס מגוון רחב מאוד של אפשרויות תעסוקה במשרדים, ארגונים וחברות.

כללי

הצורך במזכירות בכירות ומנהלות לשכה נמצא בגידול תמידי והוא דורש עובדות המסוגלות לנהל ולארגן את המשרד בצורה מקצועית, יעילה ואיכותית, התומכות בעבודתם של מנהלי החברה וצוות העובדים.
צוות מכללת מאסטר קולג' מזמין אותך להשתתף במסלול לימודים איכותי בתחום הניהול והאדמיניסטרציה, אשר יעשיר אותך בידע ויקנה לך מקצוע יוקרתי ומכובד שיאפשר לך הנאה מאתגרים מקצועיים ומגוונים והן מהכנסה גבוהה.
הקורס להכשרת מזכירה בכירה ומנהלת לשכה במכללת מאסטר קולג' מספק את כל הכלים הנדרשים לניהול אפקטיבי ויעיל של האדמיניסטרציה במשרד המודרני בשילוב עם מתן שירות לקוחות.
הקורס מתאים לפקידות ועובדות משרד, המעוניינות להתקדם לתפקיד בכיר יותר בחברה בה הן מועסקות או למעוניינות לעבור לחברות אחרות גדולות יותר עם תפקידים מאתגרים. כמו כן, הקורס מכשיר את הבוגרות לעבודה כמזכירות בכירות בעלות רמה מקצועית גבוהה ומתאים לכל אלה המעוניינות לרכוש מקצוע מבוקש ההולם את כישוריהם החדשים.

מעבר לדפי קורסים