שיווק ומכירות

 

על הקורס 

בעולם העסקים התחרותי, השיווק בכל ארגון עסקי או אחר, נעשה משמעותי יותר, מורכב יותר והתחרות בין עסקים על כל לקוח ולקוח, היא קשה וחריפה. התפקיד של ניהול השיווק הפך לתפקיד מאתגר הדורש ידע עיוני ומעשי נרחב, לצד יכולת אישית גבוהה. הצלחת החברה כולה תלויה ביכולת מנהל השיווק לאפיין ולתכנן מהלכים אסטרטגיים ולייצר תכניות שיווק יצירתיות, להוציאן אל הפועל ביעילות ובאופן מבוקר, לשם השגת המטרות ויעדי החברה. 
בואו אלינו למאסטר קולג׳ כדי להשתתף בקורס ייחודי וחדשני, שבו נחשוף בפניך את הפנים הרבות של תחום השיווק והפרסום ונסייע גם לך לרכוש ידע ולאמץ כלים לשיפור ביצועים שיתרמו מאד להתקדמותכם האישית ולהצלחת החברה בה אתם עובדים. 
התכנית כוללת נושאים מתקדמים ועדכניים ביותר בעולם השיווק כיום ומועברת על ידי צוות מרצים מקצועי, מן השורה הראשונה, של מנהלי חברות ויועצים מהעולם העסקי.

תנאי קבלה

 

12 שנות לימוד.

 

מתכונת ומשך הלימודים

  • היקף הקורס כ-130 שעות אקדמיות.

  • המפגשים נערכים בשעות הערב, פעם/פעמיים בשבוע.

 

נושאי לימוד

   בקורס ניהול שיווק ופרסום תכנית הלימודים כוללת מספר חלקים.

   יזמות וניהול עסקי

  • יזמות עיסקית והשלבים בהקמת עסק.

  •  ניהול העסק ופיתוח עסקי.

  • אסטרטגיה עסקית תחרותית בסביבה תחרותית דינאמית.

  • קבלת החלטות, פילוח שוק, לימוד המתחרים, בידול ומיצוב העסק.

  • ניהול מו"מ עסקי.

  •  תקשורת בין-אישית ותקשורת נכונה עם לקוחות, פרזנטציה ועריכת מצגת אפקטיבית , תדמית ומיצוב, שיווק עצמי.

  • ניהול עובדים: עבודת צוות, פתרון קונפליקטים, הנעת עובדים ופיתוח מוטיבציה, תהליכי הערכה בארגון ושיחת משוב.

   שיווק ומכירות

  • מהות השיווק ותפיסות שיווקיות מרכזיות, מושגי יסוד בשיווק תחרותי.

  • התנהגות צרכנים, ניהול קשרי לקוחות והעצמת חווית לקוח.

  • תמהיל השיווק: מדיניות מוצרים, מותגים ושירותים, מדיניות מחירים, מדיניות הפצה וערוצי שיווק.

  • ניהול צוות מוכרים וניהול מכירות.

  • מחקר שוק ומודיעין עסקי.

  • שיווק לעסקים – B2B.

   קידום עסקי ופרסום בעידן הדיגיטלי

  • מדיניות פרסום ותקשורת שיווקית.

  • שיווק ומכירות בעולם האינטרנט.

  • קידום העסק באמצעות המדיות החברתיות Facebook, The Marker Cafe, LinkedIn.

  • הכרת כלי Google, כולל Google Analytics, Google AdWords, Google keyword tool.

  • מודיעין תחרותי באינטרנט – חיפוש מידע ויצירת פרופיל עסקי.

  • מסחר אלקטרוני.

  • מיתוג תקשורתי ויחסי ציבור.

 

צוות המרצים

  • הקורס מועבר ע”י צוות מרצים בעלי ניסיון מעשי עשיר בתחום ה״שיווק והמכירות״ וותק רב בהוראת המקצוע.

 

תעודות

  • דיפלומת הסמכה יוקרתית של ״שיווק ומכירות ״ מטעם מכללת מאסטר קולג' תוענק לבוגרי הקורס שיעמדו בכל הדרישות.

  • מעת לעת ייתכנו שינויים בתוכניות הלימוד של הקורסים המקצועיים השונים בהתאם להחלטות משרדים ממשלתיים שאליהם כפופות הבחינות הסופיות. הפרסום באתר או בכל אמצעי פרסום אחר יהוה הסברה בלבד והסילבוס והתקנון עליהם חתום הסטודנט/ית בעת הרשמתו, הם אלו שמחייבים את המכללה. ההרשמה והתשלום למבחנים הממשלתיים הינה באחריות הסטודנט בלבד.