top of page

מזכירה בכירה ומנהלת משרד+מזכירה רפואית+מזכירה משפטית

תנאי קבלה

10 שנות לימוד.

משך הלימודים

188 שעות אקדמיות.

על הקורס

רוב בתי העסק זקוקים למזכירה שתיתן מענה להנהלה ולצוות העובדים ותנהל את הנושאים האדמיניסטרטיביים, הניירת ושיחות הטלפון בין אם מדובר במשרד עורכי דין, חברת הייטק, חברות פרטיות וחברות ציבוריות. המזכירה מהווה חלק חיוני ועיקרי במשרד ומאפשרת את ההתנהלות התקינה והיעילה במשרד. הקורס במאסטר קולג', נלמד עם מיטב המרצים המתמחים כל אחד בתחומו.

נושאי לימוד

מזכירות בכירה:

קורס ניהול לשכה: ניהול לשכות של מנכ"לים ובעלי תפקיד בכירים. כדי לנהל לשכה בצורה יעילה יש צורך במנהל או מנהלת לשכה שיודעים כיצד לתאם פגישות, לנווט בין הגורמים השונים בחברה, לנהל נתונים ועוד.

הלימודים כוללים מגוון רחב של נושאי לימוד, ניהול חשבונות, הקלדה, ניהול לשכה, ארגון ותיוק, כלכלה, ניהול רשומות, תקשורת בין-אישית, מתן שירות, דיני עבודה ודיני עסקים, שיווק, מעבדי תמלילים, כתיבה מנהלית, דוחות ופרוטוקולים, יחסי ציבור, חשבונות וכספים, מאגרי מידע, ניהול זמן, משרד ממוחשב ועוד.

מזכירה רפואית:

המזכירה הרפואית מועסקת במוסדות בריאות ציבוריים ופרטיים. המזכירה מטפלת במסמכים של רשומה רפואית המתעדת את מהלך הטיפולים במחלקות האשפוז בבתי החולים, במרפאות, לשכות בריאות, תחנות לבריאות המשפחה, בריאות הנפש, במכונים ציבוריים או פרטיים, במעבדות, בחדרי המיון, בחדרי ניתוח ועוד. המזכירה הרפואית משמשת חוליה מקשרת בין המטופל ובני-משפחתו, לבין הצוות הרפואי. היא מסייעת בריכוז, הדפסה והפקה של מסמכי המידע הרפואי, כולל סיכומי המחלה, ניהול כרטסת החולים, מילוי טפסים נדרשים, ריכוז נתונים לדווח סטטיסטי, וכמו כן בזימון תורים וקבלה של חולים לטיפול.

בנוסף, המזכירה הרפואית מטפלת בהתכתבויות של צוות המחלקה מול גורמים ומוסדות חיצוניים.

המזכירה מדפיסה הרצאות, סקירות מדעיות, פרוטוקולים וסיכומי ישיבות, ואחראית לניהול הספרייה המדעית שלהיחידה וגם מטפלת בציוד המשרדי במחלקה ודואגת לניהולו התקין. כחלק משגרת עבודתה, היא מקיימת קשרי עבודה גם עם יחידות ומחלקות אחרות במוסד ומחוצה לו.

הלימודים כוללים: מבוא למדעי הרפואה (אנטומיה, פיזיולוגיה ופתולוגיה, גורמי מחלות, ניתוחים ובדיקות,)

ניהול רשומות ומידע רפואי, סודיות ואתיקה מקצועית, משרד רפואי ממוחשב ואבטחת מידע.

מזכירה משפטית:

מנהלת  לשכת עו"ד: אתיקה ארגונית- הגדרה ומושגי יסוד, הקוד בארגון, התכנית והטמעתה, התנהגויות ארגוניות בתרבויות שונות, תיאוריות בהנעת עובדים והתנהגות בעבודה, ישומים במנהל משפטי– ניהול משרד בתחום המשפט, מיומנות הנדרשת לעבודה במערכת המשפטית, ניהול קופות, טפסים משפטיים, הכרת מסמכים משפטיים, ניהול לשכת עו"ד, כתיבה משפטית ועוד.

תקשורת בין-אישית, משפט מנהלי, יסודות במשפט פלילי, משפט חוקתי, דיני עונשין ודיני ראיות, יסודות ההוצאה לפועל.

-משרד עורך דין ממוחשב, מסמכים משפטיים, רישום פרוטוקולים, התיקייה המשפטית. -הכרת תוכנות ייחודיות למשרדי עורכי דין.

צוות המרצים

  • הקורס מועבר ע”י צוות מרצים בעלי ניסיון מעשי עשיר בתחום ה״מזכירות והניהול״ וותק רב בהוראת המקצוע.

תעודות

בוגרי הקורס שיעמדו בדרישות יהיו זכאים לתעודות:

• דיפלומה מטעם המכללת של מזכירה בכירה ומנהלת לשכה.

• דיפלומה מטעם המכללה של מזכירה רפואית. 

• דיפלומה מטעם המכללה של מזכירה משפטית.

מעת לעת ייתכנו שינויים/ביטולים במועדי הקורסים ובשיעורים או מיקומם מסיבות מקצועיות/ארגוניות/מדיניות/בטחוניות. הפרסום באתר או בכל אמצעי פרסום אחר יהווה הסברה בלבד והתקנון עליו חתום הסטודנט/ית בעת הרשמתו, הוא זה שמחייב את המכללה. ההרשמה למבחנים הממשלתיים הינה באחריות הסטודנט בלבד.

לוגו לבן מאסטר קולג׳.png

מכללת מאסטר קולג'

שדרות ההסתדרות 47, חיפה

רחוב ז'בוטינסקי 5, רמת גן

מייל: info@aic.co.il

טל׳ סניף ראשי: 04-8555533

עקבו אחרינו

  • Master College WhatsApp
  • Master College Instagram
  • Master College Facebook

  המכללה לחינוך ויזמות בע"מ מכללת מאסטר קולג'  ©

לידיעה: בחגים של כל הדתות לא יתקיימו לימודים

במכללה במתכונת קבוצתית או אישית

bottom of page