top of page

איך הופכים כל ראיון עבודה לראיון עבודה מוצלח?

עודכן: 29 במרץ 2022

אז הנה, הגיע הרגע וסיימת ללמוד אצלנו.. קודם כל שיהיה במזל טוב!!

כדי לעזור לך במציאת עבודה המתאימה לכישורייך כיום, לאחר שלמדת והשכלת – אספנו עבורך כמה כללי זהב לניסוח קו"ח מנצחים:

1. לקצר במילים

אל תעמיסו על טופס קורות החיים שלכם ואל תפרטו לפרטי פרטים את תפקידכם בכל מקום עבודה. מספיק לציין את שם התפקיד בפונט מודגש ולפרט בעד שתי שורות על דרישות התפקיד.

2. שימרו על אסתטיות

חשוב מאוד לדאוג שקובץ קורות החיים שלכם יראה מסודר וישדר מקצועיות. אין להשתמש בגדלים /פונטים/צבעים שונים. ודאו כי המרווחים בין השורות תואמים זה לזה וכי הכתב אינו צפוף מדי או מפוזר מדי. רבים טועים במחשבה כי ריבוי צבעים וגדלים של הכתב בקובץ קורות החיים שלהם יגרום לקובץ לבלוט, נהפוכו, אם בקובץ קורות החיים שלכם נראה כמו "יצירת אומנות" של ילד בגיל גן- קחו בחשבון שקו"ח הללו לא יגיעו רחוק.

3. אל תעניקו לעצמכם תארים ללא תעודות

רבים שוגים ומוסיפים לקורות החיים שלהם תפקידים ותעודות שלא באמת יש להם.

לדוגמא: אם עזרתם לכמה חברים לפרמט את המחשב הפרטי שלהם, זה עדיין לא הופך אתכם לטכנאי pc מוסמך.

4. שגיאות כתיב

במידה ואינכם בטוחים בתקינות העברית שלכם, תדאגו לבצע הגהה לקורות החיים בטרם תשלחו אותם. קורות חיים המכילים בתוכם שגיאות כתיב לא באמת נלקחים ברצינות שכן אין הדבר מראה על מקצועיות ואמינות.

5. כל המוסיף גורע

אין צורך לציין בקובץ קורות החיים כל עבודה שעבדתם עוד מהתקופה לפני הגיוס. זה לא רלוונטי, מלאה ואפילו מראה על חוסר יכולת להתעסק בעיקר. זה לא מעניין אף אחד שהדרכתם בקייטנה כשלמדתם בתיכון.

6. קובץ = מילת המפתח

חשוב שקו"ח שלכם יישמרו על קובץ של תוכנת וורד של אופיס מיקרוסופט. כל אמצעי אחר, אינו מקצועי מספיק להצגת קו"ח.

לסיכום: בעולם של היום מעסיקים רוצים לקבל קורות חיים נהירים, נגישים, קריאים ועיניינים . הקפידו לכתוב ברור וזכרו כי תמיד עדיף לכתוב בנקודות. בעיקר בגלל המוח שלנו, שמלבד לתוכן, זוכר גם ובעיקר תבניות.

24 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page